Antonio Estañ 2018-01-26T14:21:21+00:00

Antonio Estañ García

Secretari General Comunitat Valenciana

Biografia

“(1987, Callosa del Segura/La Vega Baixa). Vaig estudiar Dret en la Universitat d’Alacant i Filosofia en la Universitat de Múrcia, Màster de Filosofia Política en la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona i vaig començar els meus estudis de Doctorat mentre compaginava els estudis amb treballs precaris. Militant de Podem en la Vega Baixa des de 2014 i diputat en els Corts Valencianes per la circumscripció d’Alacant des de 2015.”

Motivació

Des del seu naixement, Podem va aconseguir trencar el sistema de partits tradicional amb un mètode democràtic que va obrir les portes a un canvi radical del nostre projecte de país. Després de 3 anys des del nostre naixement, ara Podem necessita recuperar aqueix mètode de les Europes, definir una estratègia municipal i valenciana pròpia i valenta per a convertir-se en el dirigent d’un canvi valencià que ha d’arribar més lluny, mirar a llarg termini, transformar el dia a dia de la gent per a oferir un futur de benestar i riquesa que impedisca al Partit Popular tornar a les institucions en els pròxims anys.

Funcions Parlamentàries

• Comissió de Coordinació, Organització i Règim de les Institucions de La Generalitat.
  • Portaveu Comissió de Governació i Administració Local.
  • Secretària Comissió de recerca d’Institucions Firals.
  • Portaveu Comissió de Medi ambient, Aigua i Ordenació del Territori.
  • Comissió Permanent no Legislativa de Peticions.